duminică, 27 aprilie 2014

dukanregim.blogspot.ro cel mai cautat blog pe google despre Dieta Dukan

Cel mai cautat blog pe google despre dieta dukan

Cand am inceput acest blog am facut-o pentru ca mi s-a parut ca am nevoie de un jurnal in care sa scriu tot ce mananc, sa monitorizez dieta, sa vad daca merge intr-adevar. Apoi am inceput sa adaug principiile dietei, apoi poze, apoi raspunsuri la intrebarile celor care citeau blogul...
Dieta  a mers bine si la mine si la multe alte fete care au citit blogul.
Si uite asa am ajuns in top!
Nu e un blog cu care sa fac bani, nu postez reclame (am doar un banner de la o prietena care are un magazin online si il tin pe blog gratuit). Intru cam odata pe saptamana sa raspund la intrebari. Cu toate acestea am zilnic intre 1200-2000 de vizite.

Multumiri!
Ale B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu