joi, 13 februarie 2014

TRANSFORMARE SPECTACULOASA: LARISA LOREDANA

A SLABIT 26 KG CU DIETA DUKAN!



 Va mai aduceti aminte de Larisa Loredana?
Am mai scris despre ea, dar astazi am primit si o fotografie noua. Loredana arata foarte bine acum!
A inceput dieta in iunie anul trecut, cu 81de kg, a tinut-o pana in octombrie si a reusit sa slabeasca mai mult de 26 de kg.

Eu cred ca arata superb la 55 kg!




"Bine v-am gasit in noul an!! Ma bucur ca v-am gasit in acelasi format si ca toata lumea se gandeste sa manance sanatos... Sa va povestesc mini vacanta mea acasa: o splendoare si bineinteles, cum va spuneam inainte sa plec, aproape nimeni nu m-a recunoscut, toata lumea a crezut ca sunt bolnava pfff m-am si saturat de intrebarile astea.."Te-ai operat?..esti bolnava?...si muulte altele "... dar cea mai tare de care si acum rad cu lacrimi ..sotul meu a fost intrebat cu cine a fost la cumparaturi si unde e sotia:))))))) Cam atat despre mine aaa si sa nu uit am ajuns la 55.0 de kg....ura am trecut sarbatorile cu bine cu atatea bunatati.
Exercitii mai putine:( din pacate nu sunt o adepta a sportului, dar 20-30 de min pe zi am facut abdomene, bicicleta eliptica, stepper, mi-am cumparat si greutati si o minge medicinala.. cam astea sunt... le-am combinat in fiecare zi si ma rugam sa treaca mai repede timpul :)))) Din fericire am cei mai tari sustinatori posibili, baieteii mei! 
Va pup si va mai tin la curent. "


ALE B.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu